החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

פינוי פסולת אלקטרונית

פינוי פסולת 

  • הקונה יהא זכאי לפינוי המוצר הקיים עם קבלת המוצר הנרכש בהתאם לחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע"ב–2012.
  • בהתאם להוראות החוק לטיפול בציוד אלקטרוני, חשמלי ובסוללות התשע"ב 2012, במועד קבלת המוצר הנרכש, הלקוח רשאי למסור מוצר דומה למוצר הנרכש, ללא כל תמורה או עלות פינוי. את פינוי המוצר הישן יש לתאם מראש, והמוצר הישן יימסר לחנות בו נרכש המוצר החדש או למוביל שיספק לקונה את המוצר שנרכש ויועבר על ידי החברה למחזור או שימוש חוזר. למרות האמור, לא תתאפשר מסירת מוצרים מזיקים.
  • במכירה של מוצרים קטנים ו/או סוללות אין חובת איסוף מוצר ישן על ידי המוביל ועל כן ניתן להשליך את הפסולת בכל אחת ממאות נקודות מוקדי האיסוף של תאגיד מאי אשר פרוסות ברחבי הארץ .
  • ניתן לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות "נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח" של המשרד להגנת הסביבה מיום  24.07.2017 במקרים כדלקמן: (1) כאשר המוצר הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או (2) כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת המוצר הישן, אלא אם הלקוח הוריד בעצמו את המוצר הישן לכניסת הבניין או (3) כאשר יש צורך בפירוק חלק מהמוצר הישן על מנת לפנותו.
  • איסוף ופינוי הינם רק למוצרי חשמל (שקע תקע) ועל כן מוצרי גז, לרבות כיריים, גז, מוצרי חימום גז וגריל גז לא יפונו, וכך גם מוצר ישן שיש צורך במנוף בכדי לפנותו.

הרשמה/התחברות

33%

חבר/ת מועדון? יש להזין סלולרי לקבלת קוד בסמס. עדיין לא ורוצים להצטרף ולהנות מהטבות? הזינו סלולרי ומלאו את הפרטים.

67%

מלאו את הפרטים ותהנו מהטבות וצבירת נקודות בכל רכישה.

אנחנו כבר חברים, אבל חד פעמית נבקש ממך שוב למלא פרטים אלו כדי שההתחברות שלך בהמשך תהיה מהירה יותר. (אל דאגה, כל ההטבות שלך שמורות אצלנו)

במילוי הפרטים אני מאשר/ת קבלת הטבות ועדכון על מבצעים בסמס/מייל.

67%

נא להזין את הקוד שהתקבל בסמס

סל הקניות שלך0
אין מוצרים בסל הקניות שלך
המשיכו לקנות
0

סדנאות והדרכות

טופס רישום אחריות

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום

טופס קריאת שירות

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום

טופס ביטול עסקה

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום