Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אנחנו נרגשים להשיק את האתר החדש שלנו – האתר כרגע "בהרצה" לפרטים נוספים, הערות או דיווח על תקלות ניתן לפנות ל-mail@oig.co.il

מדיניות משלוחים

  1. מועדי אספקה, הובלה ומשלוח

 

    • לאחר אישור ביצוע ההזמנה החברה תספק את ההזמנה לכתובת בישראל, שהוזנה בטופס ההזמנה (להלן: "המשלוח").

 

  • בכפוף לאמור בסעיף ‎7 להלן, החברה תבצע את המשלוח באמצעות חברת שליחויות על פי שיקול דעתה הבלעדי ועל פי התקשרות ביניהם. המשלוח יישלח תוך 5 ימי עסקים לפי בחירת הלקוח. לעניין זה "ימי עסקים" הינם ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

 

  • מחירון אפשרות משלוח, עלות וזמן אספקה להובלות עד לבית הלקוח הינו כדלקמן:

________

________

________

  • החברה מובילה לכל חלקי הארץ למעט לישובים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית ו/או אחרת על פי שיקול דעתם הבלעדי של החברה ו/או של חברת ההובלות. יובהר כי נכון למועד זה, הישובים המוגבלים על ידי החברה הינם שכונות ערביות במזרח ירושלים וישובים פלסטינים מעבר לקן הירוק.

 

  • מסירת המשלוח ייעשה באחד מהאופנים כדלקמן, על פי שיקול דעתה הבלעדי של חברת השליחויות:
    • תיאום משלוח ייעשה מול חברת השליחויות ולחברה לא תהיה כל אחריות. ככל ותוך 5 ימים מקבלת המשלוח למסירה, חברת השליחויות לא תצליח לתאם מועד מסירה ללקוח, המשלוח יוחזר לחברה, העסקה תבוטל, הלקוח יחויב בגין עלות השליחות וללקוח לא תהיה טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החברה ו/או מי מטעמה.
    • החברה לא תהא אחראית במקרה של הגעת שליח אל מען הלקוח ולא נמצא הלקוח או מי מטעמו במען.
    • איסוף עצמי של הלקוח יהיה להגיע מנקודת איסוף של החברה כמפורט באתר החברה בכתובת הגנן 8, מודיעין, וזאת תוך 72 שעות מרגע קבלת הודעה כי המשלוח נמצא בנקודת האיסוף. באם המשלוח לא ייאסף עד למועד האמור, המשלוח יוחזר לחברה, העסקה תבוטל, הלקוח יחויב בגין דמי הטיפול וללקוח לא תהיה טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החברה ו/או מי מטעמה.

 

  • לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח, החברה לא תהא אחראית והדבר לא ייחשב להפרת התחייבות כלשהי של החברה.

 

  • החברה ו/או חברת השליחויות רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית ו/או אחרת על פי שיקול דעתם הבלעדי. במקרה כזה, יתואם אופן ביצוע המשלוח עם הלקוח טלפונית.

סדנאות והדרכות

סל הקניות שלך0
אין מוצרים בסל הקניות שלך
המשיכו לקנות
0

טופס רישום אחריות

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום

טופס קריאת שירות

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום

טופס ביטול עסקה

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום

אתר OIG עושה שימוש בקובצי cookies, לרבות קובצי cookies של צד שלישי, עבור שיפור הפונקצינליות, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח התנהגות גולשים (web analytics) ושיווק ממוקד. המשך גלישה באתר זה מבלי לשנות את הגדרת קובצי ה-cookies של הדפדפן, מהווה אישור לשימוש שלנו בקובצי cookies. למידע נוסף, עיין בהצהרת הפרטיות שלנו.