Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אנחנו נרגשים להשיק את האתר החדש שלנו – האתר כרגע "בהרצה" לפרטים נוספים, הערות או דיווח על תקלות ניתן לפנות ל-mail@oig.co.il

נגישות

מטה החברה החדש נמצא ברחוב הגנן 8 במודיעין, שהוא בפני עצמו יצירה ארכיטקטונית.

במטה החברה פועל מרכז סדנאות המפעיל סדנאות הכרות וסדנאות מקצועיות על בסיס שבועי.

במתחם פועלת גם  חנות היבואן אשר מציג את המגוון הרחב של מוצרי החברה.

 

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים במשרדנו

  1. משרדי החברה נמצאים בכתובת הגנן 8 מודיעין
  2. שעות הפעילות של המשרד הינם בין השעות 08:00 עד 17:00
  3. במתחם החברה 2 חניות נכים זמינות ללקוחות.
  4. בבניין קיימים שירותי נכים בקומה הקרקע וקומה 2 המיועדים ללקוחותינו במידת הצורך
  5. במשרדינו ישנה עמדה נגישה וקופה נגישה.
  6. במטה החברה פועל מרכז סדנאות המפעיל סדנאות הכרות וסדנאות מקצועיות על בסיס שבועי- במתחם זה ישנם כיסאות נגישים ומערכת הגברה ייחודית.
  7. במעבדת התיקונים של החברה הממוקמת בקומה 2 ישנו דלפק נגיש הכולל מערכת עזר לשמיעה.

קשת עזרה ו/או מידע ו/או הצעות שיפור

אם במהלך ביקורך בחברה או במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא הנגישות נשמח לקבל ממך הצעות לייעול ושיפור, באמצעות רכזת הנגישות.

רכז הנגישות: חן כהן  chen@oig.co.il

טלפון : 08-9327050 

הנגשת המוקד הטלפוני

מוקד שירות הלקוחות נותן לכלל לקוחותינו מענה אדיב ויעיל בכל הנדרש. כחלק ממתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלות, בוצעו התאמות, תוך דגש על מסירת מידע באמצעי תקשורת שונים

מענה קולי: מוקלט בקצב איטי, בשפה פשוטה וללא מוזיקת רקע

דוא”ל: info@oig.co.il

עמוד פייסבוק: https://www.facebook.com/oig.co.il

טופס יצירת קשר באתר החברה: https://oig.co.il/%d7%a6%d7%95%d7%a8-%d7%a7%d7%a9%d7%a8/  

 

חברת OIG נוקטים את מירב המאמצים ומשקיעים משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

 

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

החברה רואה חשיבות רבה בהנגשת תוכן האתר לכל חלקי האוכלוסייה, ומשקיעה משאבים רבים על מנת להפוך אותו לידידותי ככל האפשר ונוח לשימוש. החברה מתאמצת להשתפר ועל כן, במקרה ונמצא פגם ספציפי בהנגשת האתר.

ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות בחברה בטלפון 08-932-7050,

בדוא"ל  chen@oig.co.il:  

או בכפתור צור קשר באתר.

 

החברה עבדה על הנגשת האתר בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 ״קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" ולמסמך הקווים המנחים של קונסורציום הרשת הכלל עולמית ‏(W3C)‏ WCAG 2.1 , ברמה AA יחד עם ההתאמות באתר

הנגשת האתר  oig.co.il נעשית באמצעות סורק נגישות האינטרנט של UserWay שמופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר  לשפר את תאימותו להנחיות נגישות תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).

הפעלת תפריט הנגישות: ניתן להפעיל את תפריט הנגישות על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות המופיע בפינת הדף. לאחר הפעלת תפריט הנגישות, אנא המתן לרגע שתפריט הנגישות נטען בשלמותו.

החברה ממשיכה במאמציה לשפר ללא הרף את נגישות האתר שלה מתוך אמונה כי חובתנו המוסרית הקולקטיבית היא לאפשר שימוש חלק, נגיש ובלתי מפריע גם לאלו מאיתנו המוגבלים. במאמץ מתמשך לשפר ולפתור בעיות נגישות באופן שוטף, האתר נסרק באופן קבוע באמצעות סורק הנגישות של UserWay כדי לזהות ולתקן כל מחסום נגישות אפשרי באתרנו. למרות מאמצינו להנגיש את כל הדפים והתכנים באתר, ייתכן שחלק מהתכנים עדיין לא הותאמו במלואם לתקני הנגישות המחמירים ביותר כתוצאה מכך שהסורק לא מצא או זיהה את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר.

אנחנו כאן בשבילך. אם אתה נתקל בקשיים עם תוכן כלשהו באתר או זקוק לעזרה בכל חלק באתר שלנו, אנא פנה אלינו בשעות הפעילות הרגילות כמפורט להלן ונשמח לסייע.

 

מוצרי החברה נמצאים בלמעלה מ 300 נקודות מכירה בארציות, ביניהם רשתות כמו א.ל.מ מחסני חשמל, טרקלין חשמל וחנויות פרטיות ואתרי סחר מובילים

 

סדנאות והדרכות

סל הקניות שלך0
אין מוצרים בסל הקניות שלך
המשיכו לקנות
0

טופס רישום אחריות

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום

טופס קריאת שירות

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום

טופס ביטול עסקה

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום

אתר OIG עושה שימוש בקובצי cookies, לרבות קובצי cookies של צד שלישי, עבור שיפור הפונקצינליות, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח התנהגות גולשים (web analytics) ושיווק ממוקד. המשך גלישה באתר זה מבלי לשנות את הגדרת קובצי ה-cookies של הדפדפן, מהווה אישור לשימוש שלנו בקובצי cookies. למידע נוסף, עיין בהצהרת הפרטיות שלנו.