האם יש בית שאין בו טוסטר?
כולנו מכירים את הטוסטרים שנועדו לקליית פרוסות לחם. לבחירתכם טוסטר המאפשר לכם להכין טוסט גבינה צהובה בקלות, מבלי לחשוש מקליית יתר, ומבלי לוותר על כל הרעיון רק מהמחשבה שאח"כ צריך לנקות. מוצרי חשמל ש OIG מייבאים ומשווקים הם בעלי איכות גבוהה גם הודות חומרי הגלם מהם הם עשויים- חומרי גלם משובחים בעלי כושר עמידות גבוה- וגם קלים מאוד לניקוי ולתחזוקה שוטפת.
מה הסוד?
גוף הטוסטר עשוי בקליט ונירוסטה ומאובזר בידית אחיזה קרה המאפשרת לגעת בטוסטר ללא כל חשש לכוויות. טוסטר זה פועל באמצעות תרמוסטט, כאשר נוריות הבקרה שבו נדלקות כאשר הטוסט מוכן. טוסטר איכותי מאובזר בפלטה מונעת הידבקויות וקלה לניקוי. המכשיר עצמו עומד בצורה יציבה על משטח העבודה, אינו מתנדנד ואינו "משנע" את עצמו הודות לרגלי הגומי היציבות שבתחתיתו.
טוסטר להכנת וופל בלגי
מכשירי חשמל מבית OIG מאפשרים לכם לבחור טוסטר העולה בקנה אחד עם העדפותיכם הקולינריות. טוסטר להכנת וופל בלגי הוא חגיגה לכל המשפחה וקינוח מצוין בתום ארוחה חגיגית. האורחים שלכם יאהבו אותו, והיות והוא כה ידידותי למשתמש, הילדים שלכם יוכלו לפנק את עצמם בטוסטר בלגי גם בכוחות עצמם.
טוסטר להכנת פנקייק
מי לא אוהב פנקייק? הזמנתם חברים לשבת בבוקר? בא לכם ארוחה מתוקה ולא שגרתית? למה שלא תיהנו ממגוון מכשירי חשמל שאנו מציעים, ביניהם טוסטר להכנת פנקייק. היתרון של טוסטר זה הוא ביעילות שלו, בקלות השימוש בו, ואיך אפשר שלא לחשוב על כל הלכלוך והניקיון שמצפים לנו לאחר סיום הכנת הפנקייקים? הודות לפלטות שמאובזרות בו, אשר מצופות בחומר מונע הדבקויות, טוסטר להכנת פנקייק מבית OIG קל לניקוי ללא כל מאמץ מצידכם.